0
Máte 0 položiek vo vašom košíku
0
Máte 0 položiek vo vašom košíku

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Prevádzkovateľ webu a rezervačného systému:


Daniela Tkáčová,
Sitnianska 6598/23,
Banská Bystrica
IČO 55 638 767
DIČ 1082458432
email: dadka@jogouksebe.sk
zapísaná v OU-BB-OZP1-2023/037481-2 Banská Bystrica
č. živnostenského registra 620-49271
Prevádzka: Jogou k sebe – Priestor, Okružná 17, Banská Bystrica
Vstupom na našu webovú stránku a taktiež využitím našich služieb, súhlasíte s dodržiavaním
nasledujúcich “Podmienok a pravidiel”, ktorými sa spolu s ochranou údajov riadia vzťahy
medzi Jogou k sebe – Priestor a Vami ako členom. Tieto všeobecné podmienky tvoria
neoddeliteľnú súčasť zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len “Zmluva”) uzatvorenej medzi
poskytovateľom služby (ďalej len “poskytovateľ alebo návštevníka našej webovej stránky či
návštevníka alebo člena využívajúceho služby Priestoru. Vyhradzujeme si právo aktualizovať,
zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto „Podmienok“ a to kedykoľvek. Je vo Vašom
záujme pravidelne kontrolovať našu webovú stránku, či došlo k zmenám. Ak nesúhlasíte s
akúkoľvek časťou z týchto podmienok, nepoužívajte prosím túto stránku, neregistrujte v
našom rezervačnom systéme a nevyužívajte naše služby.
PREDMET POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB
 zabezpečuje poradenstvo a služby v oblasti starostlivosti o ľudské telo,
meditácii a príbuzných činností, regeneračné a rekonvalenčné cvičenia
 organizuje poradenstvo, workshopy
 zabezpečuje a organizuje pobyty a semináre, ktoré sa riadia osobitnými
obchodnými podmienkami
 sprostredkuje kúpu kreditov poskytovaných služieb ako online hodiny yogy a
hodín v Jogou k sebe – Priestor.
BEZPEČNOSŤ A RIZIKÁ
Pred hodinou ste povinný oboznámiť inštruktora so všetkými aktuálnymi zraneniami
a operáciami, ktoré majú vplyv na Váš súčasný zdravotný stav a s chronickými ochoreniami,
aby bol na tieto skutočnosti počas výuky braný ohľad. Taktiež ste povinný upozorniť
inštruktora na lekárom či fyzioterapeutom doporučené fyzické obmedzenia pohybov.
Ak si neželáte fyzickú dopomoc, upozornite na to inštruktora pred hodinou.
Prehlasujete, že ste sa v prípade zdravotných problémov podrobili lekárskemu vyšetreniu
ešte pred začiatkom hodín, ktoré nepreukázalo žiadne medicínske a zdravotné pochybnosti
voči zmýšľanému zámeru praktizovať a učiť sa jogu.
Prehlasujete, že cvičenie prax jogy vykonávate dobrovoľne na vlastnú žiadosť a Váš
zdravotný stav je spôsobilý vykonávať pozície pod vedením inštruktora. Praktizujete vedome,
s ohľadom na svoje možnosti a zdravotný stav.
Svojou rezerváciou miesta na hodine potvrdzujete a beriete na vedomie, že praktizovanie
vykonávané v rámci výuky realizujete na vlastné riziko. V prípade úrazu, zranenia a ich
následkov ste si vedomý toho, že Jogou k sebe – Priestor a jej inštruktor neberie žiadnu
zodpovednosť za vzniknutú situáciu.
Beriete na vedomie, že počas jogových hodín sa poskytuje výlučne praktické vyučovanie
jogy.
Zaväzujete sa, že akékoľvek zdravotné problémy vzniknuté počas hodiny bezodkladne
nahlásite inštruktorovi.
Vstup do priestorov Jogou k sebe – Priestoru a využívanie Služieb pod vplyvom alkoholu,
omamných alebo psychotropných látok je zakázané. Návštevníci aj členovia pod vplyvom
alkoholu, omamných alebo psychotropných látok budú okamžite vylúčení z priestorov a ich
členský príspevok prepadne v prospech poskytovateľa.
Jogou k sebe – Priestor si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnúť služby tehotným ženám a
osobám so závažnými zdravotnými ťažkosťami.
Fajčenie je v priestoroch Jogou k sebe – Priestoru prísne zakázané.
Jogou k sebe – Priestor nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v jej
priestoroch, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Jogou k sebe – Priestor na
odloženie vecí.
Pri využívaní Služieb ste povinný riadiť sa pokynmi inštruktorov alebo iných osôb,
poskytujúcich služby.
PODMIENKY A PRAVIDLÁ
REGISTRÁCIA A SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Registrácia nie je bezplatná.
  2. Pre rezerváciu miesta na hodinách je registrácia povinná.
  3. Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno, priezvisko,
    telefón, email a heslo.
  4. Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný profil.
  5. Registráciou súhlasíte s tým, aby (kontaktné údaje FO – podnikateľa), ktorý
    vystupuje ako Prevádzkovateľ osobných údajov (ďalej len „Prevádzkovateľ“) v
    zmysle Všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov (ďalej len „VNOÚ“) v
    súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,spracúval moje
    osobné údaje, ktoré som uviedol v sekcii registrácia nového používateľa v rozsahu
    meno, priezvisko, e-mail, telefón za účelom vytvorenia používateľského účtu, jeho
    evidencie a komunikácie. Ako dotknutá osoba máte právo udelený súhlas
    kedykoľvek odvolať a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu
    (dadka@jogouksebe.sk). Zákonnosť súhlasu so spracovaním do tohto dátumu
    zostáva nedotknutá procesom odvolania súhlasu. Doba spracovania Vašich
    osobných údajov je 5 rokov od Vášho udelenia Vášho súhlasu. Ďalšie informácie
    týkajúce sa spracúvania osobných údajov, ako aj právo požadovať od
    Prevádzkovateľa prístup k osobným údajom, právo na opravu osobných údajov,
    právo na výmaz osobných údajov alebo právo na obmedzenie spracúvania osobných
    údajov sú dostupné na webovom sídle Prevádzkovateľa (Joujwww.jogouksebe.sk).
  6. Registráciou v rezervačnom systéme súhlasíte s týmito obchodnými
    podmienkami.
    STORNO PODMIENKY / VRÁTENIE POPLATKU
    Rezerváciu na hodinu je možné zrušiť samotným klientom a to len cez rezervačný systém.
    Pri zrušení rezervácie v časovom limite sa Vám kredit za službu môže použiť na ďalšiu lekciu
    v budúcnosti.
    V kratšom časovom limite ako je uvedený v Rezervácie – podmienky je Vaša rezervácia
    záväzná a nie je možné ju zrušiť.
    V prípade neúčasti na hodine Vám bude pri ďalšej návšteve odrátaný vstup/kredit
    podľa aktuálneho cenníka aj za túto hodinu platbou navyše, alebo automatickým odrátaním
    vstupu z kreditu.
    Pri rezervácii miesta a neúčasti na dvoch za sebou nasledujúcich hodinách, budú Vaše ďalšie
    rezervácie zrušené, konto pre ďalšie rezervácie pozastavené a miesto bude ponúnknuté iným
    záujemcom.
    Storno workshopov, kurzov a iných akcií sa riadi osobitnými podmienkami.
    CENY
    Všetky ceny sú platné v EUR a v rozsahu uvedenom na webovej stránke v sekcii Joguj so
    mnou alebo ONLINE VIDEÁ. Vyhradzujeme si právo meniť ceny bez upozornenia.
    Všetky hodiny, kurzy, akcie, workshop sú propagované so zámerom uskutočnenia a ich
    cenník sa riadi osobitnými podmienkami, ktoré su s udalosťou zverejnené na web.
    Všetky uvádzané ceny sú konečné.
    Všetky zľavy sú časovo ohraničené a mimo obdobia ich platnosti bez nároku na uplatnenie.
    Kredity a členské vstupy sú neprenosné a časovo ohraničené bez nároku na kompenzáciu, či
    vrátenie sumy v prípade ich nevyčerpania.
    COPYRIGHT
    Ak nie je uvedené inak, Jogou k sebe – Priestor vlastní všetky autorské práva materiálu na
    webových stránkach. Všetky registrované alebo neregistrované ochranné známky použité na
    týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov.
    Všetky autorské práva, dáta, text, softvér, obrázky, grafika, ochranné známky, logá,
    rozhranie, fotografie a iné duševné vlastníctvo (obsah) na webovej stránkach je vo
    vlastníctve, alebo licencii Jogou k sebe – Priestor.
    Jogou k sebe – Priestor si vyhradzuje právo zverejňovať zhotovené vizuálne záznamy na
    svojej webstránke www.jogouksebe.sk, na svojej instagram stránke, ako aj v iných médiách
    (printových, audiovizuálnych a pod.), a to na propagačne účely.
    Klienti nemajú právo vyhotovovať audio a video nahrávky bez súhlasu zástupcu Jogou k sebe
    – Priestor a realizovať akúkoľvek fotodokumentáciu.
    ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
    Odstúpenie od Zmluvy je možné len pred začatím poskytovania Služieb.
    Prvým začiatkom poskytovania Služieb, t. j. objednaním sa na prvú hodinu prostredníctvom
    registrovaného profilu Klienta na webstránke www.jogouksebe.sk alebo službu, strácate
    právo na odstúpenie od Zmluvy.
    ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    Týmto prehlasujete, že ste sa pred vyplnením registračného formulára rezervačného
    systému oboznámili s týmito všeobecnými podmienkami a že s nimi súhlasíte.
    Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za
    účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi
    Jogou k sebe – Priestor a Vami. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom
    Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo
    nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a
    zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
    Jogou k sebe – Priestor a Vy súhlasíte, že plne uznávate komunikáciu na diaľku —
    elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej
    siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany
    Jogou k sebe – Priestor si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných
    podmienok.
    REKLAMAČNÝ PORIADOK
    I. Všeobecné ustanovenia
  7. Daniel a Tk áčová,
    Si tni ansk a 6598/23, Bansk á Bystri ca, IČO 55 638 767,DIČ 1082458432
    email: dadka@jogouksebe.sk, zapísaná v OU-BB-OZP1-2023/037481-2 Banská
    Bystrica, č. živnostenského registra 620-49271
  8. , vydáva tento Reklamačný poriadok, ktorým informuje Klienta o
    podmienkach a spôsobe uplatnenia Reklamácie služieb ponúkaných a
    poskytovaných Poskytovateľom, vrátane údajov o tom, kde môže Klient Reklamáciu
    uplatniť.
  9. Tento Reklamačný poriadok upravuje Reklamačné konanie v súlade s § 18
    ods. 1 zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom č.
    40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na Služby
    poskytované poskytovateľom.
  10. Tento Reklamačný poriadok je záväzný pre Poskytovateľa aj Klienta.
  11. Tento Reklamačný poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v sídle
    Poskytovateľa a je zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa.
  12. Momentom zaplatenia ceny za objednanú Službu Klient vyhlasuje, že bol
    oboznámený s týmto Reklamačným poriadkom.
    II. Výklad pojmov
    Poskytovateľom sa rozumie spoločnosť
  13. Daniel a Tk áčová,
    Si tni ansk a 6598/23, Bansk á Bystri ca, IČO 55 638 767,DIČ 1082458432
    email: dadka@jogouksebe.sk, zapísaná v OU-BB-OZP1-2023/037481-2 Banská
    Bystrica, č. živnostenského registra 620-49271
    Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady poskytnutej Služby.
  14. Vadou Služby sa rozumie najmä nedodržanie termínov stanovených
    Poskytovateľom, vopred neohlásený výpadok Služby spôsobený stranou
    Poskytovateľa, strata, poškodenie alebo zničenie Dokumentu prevzatého
    Poskytovateľom od Klienta, neoprávnené sprístupnenie Dokumentu,
    nesprístupnenie Dokumentu prostredníctvom Aplikácie, chybné vytvorenie
    eDokumentu a pod.
  15. Vybavením Reklamácie sa rozumie ukončenie Reklamačného konania
    odstránením vady poskytovanej Služby, vrátením ceny účtovanej za poskytnutú
    Službu, vyplatením primeranej zľavy z ceny účtovanej za poskytnutú Službu alebo
    odôvodnené zamietnutie Reklamácie.
  16. Ostatné pojmy uvedené v tomto Reklamačnom poriadku označené veľkým
    písmenom majú význam definovaný vo Všeobecných obchodných podmienkach,
    ktoré tvoria súčasť Zmluvy uzatvorenej medzi Klientom a Poskytovateľom.
    III. Zodpovednosť za vady
  17. Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba ponúkaná Klientovi bude spĺňať
    požiadavky na kvalitu ponúkanej Služby v súlade s charakterom ponúkanej Služby a
    uzavretou Zmluvou.
  18. Poskytovateľ zodpovedá za vady ponúkanej Služby po dobu jej poskytovania
    Klientovi.
    IV. Uplatnenie Reklamácie
    Klient je oprávnený uplatniť Reklamáciu:
  • na kvalitu poskytovanej Služby,
  • na správnosť ceny vyúčtovanej za poskytovanú Službu, ak má dôvodnú pochybnosť, že
    faktúra za Službu nebola vystavená v súlade so zmluvou a cenníkom Poskytovateľa.
    Reklamáciu musí Klient uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil
    vadu poskytovanej Služby alebo nesprávnosť vyúčtovanej sumy, najneskôr však do 30 dní,
    inak právo zo zodpovednosti za vady Služby, resp. právo na vrátenie nesprávne účtovanej
    sumy za Službu zaniká.
    Reklamáciu podľa bodu 1 tohto článku môže Klient uplatniť:
  • písomne na adrese Poskytovateľa,
  • e-mailom na zákaznícke centrum,
  • osobne v sídle Poskytovateľa.
    Konkrétne kontaktné údaje Poskytovateľa sú uverejnené na jeho webovej stránke.
    Pri uplatnení Reklamácie Klient vyplní Reklamačný protokol zverejnený na internetovej
    stránke Poskytovateľa. V Reklamačnom protokole Klient uvedie svoje identifikačné a
    kontaktné údaje (adresu bydliska, prípadne prechodného pobytu, telefónne číslo, e-mail),
    presne označí a popíše čoho sa Reklamácia týka, t.j. popíše vadu Služby, ako aj časové
    vymedzenie, kedy sa podľa Klienta vada vyskytla, prípadne kedy došlo k obmedzeniu kvality
    poskytnutej Služby. V Reklamačnom protokole Klient ďalej uvedie, ktorý z nárokov zo
    zodpovednosti za vady si uplatňuje a akým spôsobom žiada prevzatie vybavenej Reklamácie
    (osobné prevzatie, zaslanie poštou), prípadne ďalšie potrebné údaje. V prípade Reklamácie
    správnosti vyúčtovania za poskytnutú Službu musí Klient uviesť aj obdobie, ktorého sa
    Reklamácia týka.
    Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nesprávne údaje uvedené Klientom v ním uplatnenej
    Reklamácii a za nemožnosť doručenia písomností na Klientom uvedenú kontaktnú adresu.
    Reklamačný protokol Klient zašle Poskytovateľovi poštou na adresu sídla Poskytovateľa,
    prípadne e-mailom na dadka@jogouksebe.sk alebo ju uplatní osobne v sídle Poskytovateľa.
    Uplatnenie Reklamácie na správnosť vyúčtovanej (fakturovanej) ceny za poskytovanú Službu
    nemá odkladný účinok na zaplatenie úhrady, t.j. nezbavuje Klienta povinnosti zaplatiť faktúru
    v lehote splatnosti.
    Poskytovateľ si vyhradzuje právo neuznať Reklamáciu, ak vadu Služby alebo zníženie kvality
    Služby spôsobila:
  • okolnosť vylučujúca zodpovednosť,
  • neoprávnený zásah Klienta do nastavení Služieb alebo iných tretích osôb, ktorým
    Klient umožnil vedome alebo nevedome, a to aj svojím nedbanlivostným konaním takýto
    zásah,
  • porušenie povinnosti Klienta vyplývajúcej zo Zmluvy.
    Poskytovateľ si vyhradzuje právo neuznať Reklamáciu aj v prípade, ak Klient uplatnil
    Reklamáciu po uplynutí 30 dní odo dňa, keď vadu alebo nesprávnosť vyúčtovania zistil alebo
    mohol zistiť.
    Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Klient riadne uplatnil Reklamáciu
    u Poskytovateľa, t.j. deň, keď písomná Reklamácia je doručená Poskytovateľovi v súlade s
    bodom 6 tohto článku. V prípade, ak uplatnená Reklamácia neobsahuje všetky požadované
    údaje podľa bodu 4 tohto článku,
    Reklamačné konanie začína až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Klient ani
    na výzvu Poskytovateľa nedoplní chýbajúce údaje, Reklamácia bude považovaná za
    neopodstatnenú.
    V. Vybavenie Reklamácie
  1. Pri osobnom uplatnení Reklamácie vydá zamestnanec Poskytovateľa
    Klientovi potvrdenú kópiu Reklamačného protokolu, ktorá je potvrdením o prijatí
    (uplatnení) Reklamácie.
  2. Pri uplatnení Reklamácie poštou alebo prostredníctvom e-mailu doručí
    Poskytovateľ Klientovi potvrdenie o prijatí Reklamácie na ním uvedenú kontaktnú
    adresu, prípadne e- mailovú adresu; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí
    sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
    Reklamácie; potvrdenie o uplatnení Reklamácie sa nemusí doručovať, ak Klient má
    možnosť preukázať uplatnenie Reklamácie iným spôsobom.
  3. Poskytovateľ prešetrí uplatnenú Reklamáciu bez zbytočného odkladu po jej
    uplatnení a rozhodne o spôsobe vybavenia Reklamácie. Po určení spôsobu
    vybavenia Reklamácie sa Reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch
    možno Reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie Reklamácie však nesmie trvať dlhšie
    ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia.
  4. Po uplynutí lehoty na vybavenie Reklamácie uvedenej v bode 3 tohto článku
    má Klient právo od zmluvy odstúpiť.
  5. O vybavení Reklamácie upovedomí Poskytovateľ Klientova zaslaním
    písomného vyrozumenia, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie, ktoré
    je potvrdením o vybavení Reklamácie. Zaslaním písomného vyrozumenia
    Poskytovateľ splní aj svoju povinnosť, ktorá mu z Reklamácie vyplýva.
  6. O vybavení Reklamácie informuje Poskytovateľ Klienta zaslaním e-mailovej
    správy na e- mailovú adresu Klienta, v prípade, ak Klient požiadal o zaslanie
    informácie o vybavení Reklamácie prostredníctvom e-mailu. Ak Klient požiada o
    zaslanie informácie poštou, Poskytovateľ zašle vyrozumenie na kontaktnú adresu
    Klienta uvedenú v Reklamácii.
  7. Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu o Reklamáciách a predložiť ju na
    požiadanie orgánu dozoru k nazretiu. Evidencia o Reklamácii musí obsahovať údaje
    o dátume uplatnenia Reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia Reklamácie a
    poradové číslo dokladu o uplatnení Reklamácie.
    VI. Spôsoby vybavenia Reklamácie
    Ak sa na poskytovanej Službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Klient právo na jej
    bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného
    odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.
    Klient má právo odstúpiť od uzavretej Zmluvy:
  • ak ponúkaná Služba vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa
    Služba mohla riadne využívať ako Služba bez vady,
  • ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady
    Službu riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada
    vyskytne tretíkrát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach,
  • ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre väčší počet vád Službu riadne
    využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, ktoré
    bránia riadnemu využívaniu Služby,
    Poskytovateľ nevybaví Reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o
    neodstrániteľnú vadu).
    Ak sa na ponúkanej Službe objavia iné neodstrániteľné vady, má Klient právo na primeranú
    zľavu z ceny Služby.
    Pri vybavovaní Reklamácie poskytnutím zľavy z účtovanej (fakturovanej) ceny sa prihliadne
    na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania Služby.
    O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Poskytovateľ.
    Poskytovateľ vybaví Reklamáciu a ukončí Reklamačné konanie jedným z nasledovných
    spôsobov:
  1. odstránením vady poskytovanej Služby,
  2. vrátením ceny zaplatenej za poskytovanú Službu (pri odstúpení od zmluvy),
  3. vyplatením primeranej zľavy z ceny poskytovanej Služby,
  4. odôvodneným zamietnutím Reklamácie.
  5. V prípade uznania Reklamácie týkajúcej sa správnosti vyúčtovanej sumy,
    Poskytovateľ zúčtuje oprávnene Reklamovanú cenu za Službu v najbližšom
    zúčtovacom období, prípadne obdobiach až do vrátenia celej oprávnene
    Reklamovanej ceny, prípadne dohodne s kupujúcim Klientom predĺženie
    predplateného obdobia poskytovania Služby. Pokiaľ bola cena účtovaná
    (fakturovaná) za jednorazovo poskytnutú Službu, suma vo výške oprávnene
    Reklamovanej ceny sa kupujúcemu Klientovi vráti.
    VII. Záverečné ustanovenia
    Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie tohto Reklamačného poriadku bez
    predchádzajúceho upozornenia. Zmena reklamačného poriadku sa stáva účinnou dňom jeho
    zverejnenia na webovej lokalite Poskytovateľa.
    Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Poskytovateľa služieb vo veciach ochrany
    spotrebiteľa v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia –
    Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, adresa: poštový priečinok 29,
    Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 a jej podriadené miestne príslušné Inšpektoráty.